Program Dana performansa i suvremenog plesa – Varaždin, Ljeto

Petak 19. lipnja

19:00 – PERFORMANS
"Try creampie!", autor: Xena Županić
Mjesto radnje: HNK Varaždin, Podrumska scena Rogoz

Redatelj: Aldo Cassano
Dramaturgija: Antonio Spitaleri, Elena Cerasetti
Kostimi: Lucia Lapolla
Svjetla: Monia Giannobile
Scenografija: Aldo Cassano, Lucia Lapolla
Elab. Audio: Luigi Galmozzi - Video: Semira Belkhir & Maivideo
Tehnika: Lì Abbiati, Lino Brusa, Beppe Sordi, Enzo Badalamenti
Organizacija: Raffaella D'Angelo
Grafika & Web: Monia Giannobile, Gianluca D'Elia
Izvedba: Xena Županić

ŽELIŠ LI DOĆI U KREVET SA MNOM!?                                                                                              
Priče o različitim ljubavima, strastima, čulima, gorućim neodoljivim željama, totalnom davanju. Ljubavi koje se kreću na tankoj crvenoj liniji koja odvaja život i smrt, eros i nasilje, samosvijest i smetenost. Zabranjeni svijet. Točka nepovratka. Onirički boudoir koji vidi posjetitelje kako jedan po jedan ulaze u mekani krevet, u uskom kontaktu sa mitskom osobam.                                                            
Riječi slušane u intimi otjelotvoruju duhove, ljubljene i strahopoštovane, vođene nepogrešivom željom koja ne nalazi mogućnost autentičnog življenja.

Xena Županić, rođena je u Labinu, diplomirala je filozofiju i povijest umjetnosti na Filozofskom fakultetu u Zadru. Diplomirala je također glumu i scenografiju na Akademiji “Quelli di Grock” u Milanu gdj i danas živi i radi. Aktivna je kao glumica i redateljica, sudjelovala je u mnogim dramskim predstavama, radio dramama, filmovima, reklamama i video spotovima – kao izvođačica i autorica. Bavi se glazbom i vizualnim umjetnostima, autorica je brojnih interaktivnih instalacija i performansa, te je radila i kao voditeljica na mnogim manifestacijama i model za neke od najpoznatijih modnih dizajnera današnjice. Svoje radove izlagala je na grupnim i samostalnim izložbama u Hrvatskoj, Italiji i Austriji. Izdaje i knjigu „Markette siamo alle strette“.
Osniva zajedno sa milanskim multimedijalnim umjetnikom Mariom Canalijem kulturni centar LUDIIALYDIS u Milanu; centar za eksperimentaciju i produkciju kazališnih i video radova,
interaktivnih virtualnih instalacija, prvi psiho-caffe u Italiji.
 Zajedno sa labinskim umjetnikom D. Zahtilom i grupom L.A.E radi na projektu  “HERO XXI”  (underground city ), član je glazbene grupe Metal Guru, umjetničke frakcije L.A.E-a, Lamparna, Labin.
Surađuje s različitim radio i televizijskim postajama, kazališnim grupama, video i filmskim umjetnicima kao autor tekstova, scenarija i dijaloga.

Linkovi:
www.xenazupanic.com
www.myspace.com/xenazupanicart
 www.animanera.net

 

19:30 – 2 SOLA U JEDNOJ VEČERI
«Something to do with death», koreografija: Sanja Tropp Frühwald, Hrvatska
«feeturing...», koreografija: Petra Hrašćanec Herceg, Hrvatska
Mjesto radnje: HNK Varaždin, Velika scena
Cijena ulaznice: 40 kn /20 kn (za obje predstave)

SOMETHING TO DO WITH DEATH
Koreografija, izvedba: Sanja Tropp Frühwald
Asistent koreografkinje: Ivan Mijačević
Asistent izvedbe: Till Frühwald
Glazba: Enio Morricone
Dizajn zvuka: Ivan Mijačević
Dizajn rasvjete: Till Frühwald, Wolfgang Weissgerber
Tekst: Sanja Tropp Frühwald
Kostim: Alenka Mikulan
Grafiči dizajn: Harald Gaukel
Fotografija: arunakaij
Koprodukcija: VRUM and SEAD
Podrška: SZENE Salzburg

Startna pozicija ovog koreografskog istraživanja je performativna analiza struktura koje utječu na način na koji percipiramo izvođačicu, njene kodove i pokrete. Produkt je izvedbeni solo materijal koji počiva na ostacima svakodnevnog heroizma. Baza istraživanja je kontrapunkt između vanjskog oklopa (maske)  i unutrašnjeg svijeta subjekta, makro i mikrokozmos opozicija, te frikcija koja se pojavljuje u dodirnim točkama te dvije opozicije. Fizikalnost izvođačice manipulirana je različitim pristupima korištenju tajminga, rekvizita, glasa, zvukova i glazbe, i različitim emocionalnim stanjima.
Istraživanje struktura filmske režije, te vrijeme-prostor korelacija između filmskih rezova i koreografskih metoda od posebnog je interesa, te je prvi dio trilogije radova posvećenih toj tematici. Rezultati tog istraživanja, te također filmska glazba Enia Morriconea, aplicirani su na suvremenu realnost autorice, osobne izvore i temu.

Želja za životom na rubu zahtijeva kreaciju erotske točnosti i preciznosti – svakodnevno nove tjelesnosti. Kad bi dvoboj počeo ponovno… Kad bi se mogla suočiti sa smrću sada, u ovom trenutku… Kada bi mogla staviti život na rizik i boriti se do kraja… Bilo bi to vječno olakšanje…


SANJA TROPP FRÜHWALD, koreografkinja, autorica, plesačica i plesna pedagoginja, umjetnička voditeljica performing arts kolektiva VRUM, rođena u Varaždinu, diplomirala na Salzburškoj Eksperimntalnoj Plesnoj Akademiji u Salzburgu. Surađivala je s mnogim domaćim i stranim koreografima, redateljima i vizualnim umjetnicima (Mario Kovač, Saša Božić, Tanja Zgonc, BadCo., Charles Linehan, Matej Kejžar, Ted Stoffer, Matsune&Subal, Eileen Standley, Ori Flomin,…), te je autorica mnogih plesnih projekata (Jutro; Ptice, ptice, ptice; Flutter; Moving south; Almost; Something to do with death; Tainted…), multimedijalnih performansa (I think I see myself on CCTV; Stand in motion;…) i foto performansa (Movement museum, Bloody wedding; Strawberry fields forever; The jump;…) predstavljenih u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Slovačkoj, Austriji, Njemačkoj, Švedskoj, Finskoj, Italiji, Portugalu, Poljskoj, Armeniji i Argentini. Višestruko je nagrađivana za svoj rad, na festivalima u zemlji i inozemstvu, te je predstavljala Hrvatsku na Biennalu mladih umjetnika Evrope i Mediterana u Napulju 2005. U 2007. dobitnica je stipendije DanceWeb u Beču, te je proglašena najperspektivnijom mladom koreografkinjom Hrvatske. 2009. godine predstavlja Hrvatsku u međunarodnom projektu Choreoroam. Osnivačica je nekoliko nevladinih organizacija koje se bave suvremenim plesom, kazalištem i alternativnom kulturom, te radi kao organizatorica i kuratorica za nekoliko festivalskih događanja i projekata u Hrvatskoj i Austriji. Radi kao DJ.

 Performing arts kolektiv VRUM,
sa svojom umjetničkom voditeljicom Sanjom Tropp Frühwald strukturiran je kao kolektiv čiji se primarni interes bazira na bavljenju suvremenim plesnim praksama, ali se također širi i na suvremen teatar, vizualnu umjetnost, glazbu i fotografiju. U samoj srži umjetničkog rada nalazi se Tijelo: multidimenzionalno tijelo, fuzija različitih pristupa suvremenoj izvedbi, koreografija glasa i vokalizacija tijela, kretajuće i misleće tijelo izvođača, komunikacijske mogućnosti tijela. Različite studije (od kojih su neke javno prezentirane) bavile su se mikro i makro kozmosom – kontrapunktom vanjske maske i unutrašnjeg svijeta subjekta, te frikcijom koja nastaje trenjem dodirnih točaka to dvoje, različitim pristupima prezensu, multiplim realnostima, suvremenim nadrealizmom, te landscapingom u kazališnoj kreaciji.
Rad VRUMa označen je apsurdnosti, ironijom, humorom, nekonvencionalnom mješavinom tehnika, te snažnom intencijom da reagira i utječe. VRUM je besramno nezainteresiran pripadanju u ladice,  VRUM voli pristupati umjetnosti na mnoge različite načine. VRUM  je zainteresiran za kolaborativne aspekte i raznolikost  bivanja u umjetnosti, te stoga redefinira svoju prisutnost u procesu iznova za svaku produkciju, instalaciju ili izvedbu…

Link: http://www.youtube.com/watch?v=uszAw9I8Nj0

'feeturing...'

Produkcija: dance_lab collective
Autorica i izvođačica: Petra Hrašćanec Herceg(SSP)
Glazbeni suradnik: Damir Šimunović
Svjetlo: Miljenko Bengez
Grafički dizajn: Dinko Uglešić
Fotografija: Filip Bundalo
Projekt je realiziran kroz financijsku potporu Gradskog ureda za obrazovanje,kulturu i šport grada Zagreba, te Ministarstva Republike Hrvatske.
Relativno vrijeme,  relativan prostor, relativan identitet….Ovaj solo se bavi pitanjima o dijelovima cjeline i na koji način jedan dio mijenja cjelinu . Što je u autorskom smislu cjelina, što je osoba i njeni identiteti,što je trenutak naspram vremena, što je dio nekog prostora? Koliko relativno nešto postaje kada se razlomi na male dijelove? Gubi li svoja svojstva ili ih tek onda pronalazi? 
Materijal je baziran na jednostavnom činu hodanja i razvijen je u srodne forme u kojima je konstantna jedino promjena težine. Feeturing je solo koji ima parametre isječaka u vremenu. Takvim konceptom uzima se pojam snapshot-a koji prestaje biti trenutak u smislu u kojem prepoznajemo trenutak i predlaže relativno vrijeme .
PETRA HRAŠĆANEC HERCEG, plesno je školovanje započela je u Zadru u Glazbenoj Školi Blagoje Bersa a potom ga nastavila u Zagrebu u srednjoj školi za ples i ritmiku “Ana Maletić”. 2004 godine upisuje plesnu akademiju u Salzburgu “Salzburg Experimental Academy of Dance”. Osim dugogodišnjeg rada u Zadarskom plesnom ansamblu izdvaja se još i rad u Studiju za suvremni ples u Zagrebu i umjetničkoj organizaciji dance_lab collective čiji je suosnivač. Tokom dosadašnjeg rada susrela se sa mnogim pedagozima između kojih izdvaja  najvažnije: Ted Stofer, Anton Lachty, Matej Kejžar, Matthew Willam Smith, Jozef Frucek, Linda Capetanea, Trisha Baumann, Milan Kozanek, Martin Sonderkamp, Bruno Caverna, Andrew Harwood, Eileen Standley, Susan Rethorst, Elizabeth Farr,  Charles Linehan, Sanna Myllylahti, Susan Klein, David Zambrano, Francesco Scavetta, David Hernandez. Sudjelovala je i u mnogim predstavama u Hrvatskoj i inozemstvu  a neke od njih su: “Observing,observing”-Matthew William Smith, “Sites”-Begüm Erciyas, “Priča o nečistim poslovima”-Sanja Petrovski, “….2…..4..” -Zoe Knights, “Happy days”-Charles Linehan, “Cheerleaders”-Superamas, “Untitled”-Martin Sonderkamp, “THC positive”-Katarina Đurđević , “Giselle”- Adriaan Lutejin, „Ružno pače“-Desanka Virant„ Fuštan“-Jasna Frankić Brkljačić. 
Od autorskih radova izdvaja:”feeturing…”,  “Sjedi, 1”,  “Amaretto”,  “”  ,“Windows 2004.”
Pedagoški rad uključuje  držanje profesionalnih predavanja u Studiju za suvremeni ples , Zagrebačkom plesnom ansamblu, predavanje na SEAD akademiji , rad u osnovnoj školi za balet i ritmiku  u Zagrebu i treninzi u Zadarskom plesnom ansamblu.

22:00 – PARTY KOJI STE VI TRAŽILI
DJ line up: DJ Harry Potters Evil Sister feat. DJ Mijau
Mjesto radnje: Stari Grad, Atrij
BESPLATAN UZ KUPLJENU ULAZNICU ZA BILO KOJU OD PREDSTAVA!!

Nakon trijumfalnog nastupa u sklopu Zagrebačkog Tjedna suvremenog plesa, vatreni varaždinski DJ duo Zla Seka i Mijau ponovno će rasplesati varaždinsku publiku!!! Znate već: šljokice on, cipele off i ples do zore, ovaj put u romatičnom okruženju varaždinskog Starog Grada, pod vedrim zvjezdanim nebom!

Link: http://www.youtube.com/watch?v=wH3Pij3q5dU

 

Subota 20. lipnja

11:00 – PERFORMANS IZNENAĐENJA
«Ispod pločnika nalazi se plaža»
Mjesto radnje: Kazališni Trg

Dočekajte ljeto s nama! Ponesite badić!
Zahvaljujemo VISu Varaždin na podršci!

Link: http://www.youtube.com/watch?v=uehMW7HAXMU

12:00 – PLESNI PIKNIK NA TRAVI – JESTIVA IDEJA!
«Samo jednom se lubi», izvedba: Improspekcije, Hrvatska i Restoran Zlatne Ruke
Mjesto radnje: dvorište Galerija slika, Stančićev Trg
Cijena ulaznice: 30 kn
Konzumacija uključena u cijenu ulaznice!

Izvode: Petra Hrašćanec, Rina Kotur, Iva Hladnik, Nino Bokan, Sonja Pregrad
Glazba: Svebor Szekely
Kuhaju: Zlatne Ruke

Dani performansa i suvremenog plesa predstavljaju novi format
spajanja dvije naizgled nespojive forme – gastronomiju i plesnu
improvizaciju! Kroz sva 4 ovogodišnja termina, uz pozvane vrsne
umjetnike plesne improvizacije, glazbenike i majstore kulinarstva,
posvetit ćemo se često zanemarenom formatu improvizacije u svom
najsuvremenijem obliku kako bi istražili njen razuzdani potencijal,
njenu slobodu, spontanost i sirovu snagu. Ova serija impro – kuharskih
performansa pod nazivom “Jestiva ideja!” otvara slobodan pristup
gastronomskim užicima u stvarnom vremenu (“real time”), nudi interaktivan
pristup posjetitelju koji prestaje biti tek puki konzument već postaje
sudionikom ovog neobičnog, a slasnog eksperimenta. Dislociran iz klasičnog
mjesta zbivanja (restorana), a bez ikakvog pritiska o stvaranju konkretnog
umjetničkog djela, već upravo podložna svim raznolikim formama
improvizacije, kuhanje postaje stvarna, opipljiva i okusna umjetnost.
 
Nakon uspješne suradnje sa varaždinskim umjetnikom i kuharom Darwinom Butkovićem, u ljetnom izdanju predstavljemo inicijativu Improspekcije u Plesnom pikniku na travi: «Samo jednom se lubi» - o lubenicama, njihovoj likovnosti, grotesknosti, težini, okruglosti (kao zemlja, kao glava), zaigranosti i jestivosti. Pet lubenica, pet plesača, violončelo i voćni bar u izvedbi fantastičnog restorana Zlatne Ruke pod kuharskom palicom legendarnog Dražena Jambriškog, za vas će izvesti performans veselih, tužnih, pjevnih, ritualnih, filmskih i poetskih scena...koje onda možete i pojesti.
 
Improspekcije su inicijativa za razvoj improvizacije kao izvedbene umjetnosti i improvizatorske scene, djeluju u Zagrebu od 2007. kao festival, te kao kontinuirana radna platforma za istraživanje i organizaciju događanja.
Okuplja umjetnike različitih disciplina koji imaju iskustvo u improvizaciji kao izvedbenoj formi s ciljem poticanja njihove međusobne suradnje.   Do sada su na Improspekcijama sudjelovali plesači, glazbenici i likovni umjetnici iz  Hrvatske, Francuske, Belgije, Nizozemske, SAD-a, Njemačke i Slovenije te su one bile ishodištem novih projekata i suradnji poput: sudjelovanja hrvatskih plesača u izvedbama kolektiva Les Imprevisibles u Bordeauxu, na susretima skupine Ex Improviso u Toulouseu te u međunarodnom projektu I.P.L.(International Performers Lab) Khosroa Adibija u Arceu (Italija). Nakon jesenskog festivala Improspekcije2008 formirana je grupa plesača i glazbenika koja se redovito nalazi s ciljem promišljanja i širenja granica medija kroz međusobnu suradnju i improvizaciju. Grupu čine: Ema Abadžijeva, Nino Bokan, Iva Hladnik, Petra Hrašćanec, Rina Kotur, Ivana Levanić, Ivana Pavlović, Sonja Pregrad i Zrinka Šimičić.

Projekt je ostvaren uz potporu Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i sport u suradnji s Centrom za kulturu i informacije Maksimir.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=DvPXKKwAS7I


19:30 – 2 SOLA U JEDNOJ VEČERI
«Koncert za dangubu i zgubidana», koreografija: Rajko Pavlić, Liberdance, Hrvatska
Mjesto radnje: HNK Varaždin, Velika scena
«SOLO.», koreografija: Sonja Pregrad, Hrvatska
Mjesto radnje: Podrumska scena Zvonimir Rogoz
Cijena ulaznice: 40 kn / 20 kn (za obje predstave)

Autori i izvođači: Mate Matišić i Rajko Pavlić
Likovi: Danguba i Zbugidan
Tambura samica, danguba, kuterevka ili cindra, solistički je instrument s tri ili četiri žice. Svirali su je pastiri za vlastitu zabavu, dangubeći u samoći. Često se njome prati ples ili pjesma.
Mate Matišić - Danguba
Rođen 17. siječnja 1965. godine u selu Ričice (općina Imotski). U ranom djetinjstvu u sebi otkrio veliku ljubav prema gangi, samici i guslama što se kasnije odrazilo u njegovom skladateljskom radu. Nadimak Danguba od milja je dobio od svog strica u sedmoj godini života, jer je odbijao stjecati radne navike. Nastupao na festivalu Zlatne žice Slavonije. U posljednje vrijeme svira i pleše flamenco. Otac troje djece. Živi i radi u Zagrebu.
Rajko Pavlić - Zgubidan
Rođen 26. lipnja 1958. u Šestinskom kraljevcu 10/I, nekad selu, a sada elitnoj četvrti Zagreba. Od malena gaji osjećaj prema tjelesnom kretanju, te igra nogomet u NK Dinamo (juniori) uz istovremeno članstvo u plesnoj grupi O.Š. "Šestine". U procjepu između nogometa i plesa, odlučuje se za ples. Prva iskustva stječe kao samouk, plešući uz radio i gramofon, te na popularnim plesnjacima. Dobio je nadimak Zgubidan jer je cijele dane provodio plešući i igrajući nogomet. Nije oženjen, ali ima djevojku Branku, svoju veliku podršku u životu. Živi i radi u Zagrebu.
Cijena ulaznice: 30 kn
Link: http://www.youtube.com/watch?v=lrRZhSY-jGQ
www.liberdance.hr


SOLO.
Koreografija/izvedba: Sonja Pregrad
Suradnički tim: Marina Petković Liker i Nino Bokan
Obrada zvuka i grafičko oblikovanje: Nives Sertić
Tehnička podrška: Siniša Habuš

Potrebno je pamtiti pokrete. Potrebno je znati mjere svoga tijela kako bih znala koliko centimetara kubnih vode na dan troši moje postojanje. Potrebno je zadržati oblik.
Predstava SOLO. komunicira kao plesna koreografija, kao intimna slika, kao pretapanje emotivne i fizičke ekspresije unutar istog materijala, kao polimorfni skup različitih izvedbenih modaliteta: koreografije, performansa, video-spota, drame, improvizacije, instalacije... koje sve povezuje prisutnost jednog tijela na sceni kroz izvedbu od 40 minuta.
SOLO s točkom na kraju upućuje na stav da je stanje koje autorica preispituje odijeljenost odnosno samoća. Tijelo je, zaštićeno kožom kao mjestom prijenosa kako prema vani tako i prema unutra, ipak granica. Unutar tijela smo sami.
SOLO. je snažan autorski iskaz koji pokazuje eruptivnu potrebu za samodefiniranjem, ekspresijom temeljenom na dvojnosti ja/tijelo i pitanju kako uopće biti unutar tijela podložnog promjeni, raspadu, društvenim upisima, boli. Autorica i izvođačica Sonja Pregrad predstavlja se kao promišljena autorica, koja uspijeva osobni tjelesni izraz pretočiti u višeslojni scenski doživljaj, a u nekim trenucima, unatoč atmosferi težine i stanovite gorčine, postići i poetsku razinu. (Iva Nerina Sibila, www.kulisa.eu)

SONJA PREGRAD (Zagreb, 1980.) završila je gimnaziju i potom diplomirala ples i koreografiju 2005. na Arnhem Dance Academy, a obrazovala se i u Školi za ritmiku i ples, Rotterdam Dance Academy i School for the New Dance Development.  Kao plesač i izvođač surađivala je s Keren Levi (Out of service), Irmom Omerzo (Vizita, Foto-plession, Bajka u parku), Marinom Petković (Raditi, raditi i Neka cijeli ovaj svijet... ili pokušaji 7,8,9), Willijem Dornerom (Three seconds, Future), Kate Foley (Anđeli Suđerca), Eszter Gal, Tony Thatcherom i Kilinom Cremonom u Hrvatskoj, Nizozemskoj i Austriji. Također djeluje kao autor, samostalno (SOLO., 2009, O tijelo moje, 2007, Strategije u mom radu, 2006.)  te u suradnji sa Anastazijom Debelli (Zmajeva geometrija, 2008.), Zrinkom Šimičić, Ivom Hladnik i Darijom Doždor (SOBE, 2007.), Scottom Wellsom, Stine Jorgensen i Ianom Wintersom, Magpie music and dance improvisation company i Aharonom Israel.  Zajedno sa Zrinkom Šimičić, Borisom Bartom i Ivom Hladnik 2007. pokreće IMPROSPEKCIJE – međunarodne susrete umjetnika improvizatora u Zagrebu, organizirajući događaje vezane uz ples i improvizaciju.  Kao pedagog djeluje pri različitim studijima (Tala, Liberdance) i centrima za kulturu.  Kao asistent za pokret surađivala je s Miranom Kurspahićem (Sad kad je komunizam mrtav, moj život je prazan), Marinom Petković (Bez trećeg), Reneom Medvešekom (Glasi iz planina) i Harisom Pašovićem (Happiness).

21:00 – PERFORMANS
„Ekvinocij“, autor: Ivan Mesek
Mjesto radnje: Kazališni Trg


Nedjelja 21.lipnja 

11:00 – PERFORMANS
"Kupujmo Hrvatsko", autor: Božo Katić
mjesto radnje: Trg Kralja Tomislava


SVE ULAZNICE U PRETPRODAJI SU NA BLAGAJNI HNK VARAŽDIN!
RADNO VRIJEME BLAGAJNE: PON-SUB 10-12 I 18-19:30, TE NA DAN PREDSTAVE SAT VREMENA PRIJE POČETKA PREDSTAVE.
REZERVACIJE MOGUĆE NA TELEFON BLAGAJNE: 042/214688
REZERVIRANE ULAZNICE MORAJU SE PODIĆI NAJKASNIJE 48 SATI PRIJE POČETKA PREDSTAVE.


19. – 21. lipnja

RADIONICA 1
Site specific improvizacija i instant kompozicija
voditeljica: Sonja Pregrad
Mjesto radnje: Stari Grad

Kako stvoriti ples u trenutku njegovog izvođenja? Kako pokret može biti odgovor na prostor u kojemu nastaje? Kako naći nov način kretanja unutar svog tijela? Kako improvizirati ples zajedno?
To su pitanja kojima će se baviti radionica kroz niz vježbi osvještavanja poznatih nam i novih načina kretanja, prostora i načina na koji ga možemo promatrati, traženja početaka i krajeva, te senzibilnosti i kreativnosti grupe. Igrat ćemo se, stvarati plesni materijal, solo i grupne izvedbe jedni za druge, koristit ćemo prostor kao scenografiju, kao partnera, kao inspiraciju.

SONJA PREGRAD (Zagreb, 1980.) završila je gimnaziju i potom diplomirala ples i koreografiju 2005. na Arnhem Dance Academy, a obrazovala se i u Školi za ritmiku i ples, Rotterdam Dance Academy i School for the New Dance Development.  Kao plesač i izvođač surađivala je s Keren Levi (Out of service), Irmom Omerzo (Vizita, Foto-plession, Bajka u parku), Marinom Petković (Raditi, raditi i Neka cijeli ovaj svijet... ili pokušaji 7,8,9), Willijem Dornerom (Three seconds, Future), Kate Foley (Anđeli Suđerca), Eszter Gal, Tony Thatcherom i Kilinom Cremonom u Hrvatskoj, Nizozemskoj i Austriji. Također djeluje kao autor, samostalno (SOLO., 2009, O tijelo moje, 2007, Strategije u mom radu, 2006.)  te u suradnji sa Anastazijom Debelli (Zmajeva geometrija, 2008.), Zrinkom Šimičić, Ivom Hladnik i Darijom Doždor (SOBE, 2007.), Scottom Wellsom, Stine Jorgensen i Ianom Wintersom, Magpie music and dance improvisation company i Aharonom Israel.  Zajedno sa Zrinkom Šimičić, Borisom Bartom i Ivom Hladnik 2007. pokreće IMPROSPEKCIJE – međunarodne susrete umjetnika improvizatora u Zagrebu, organizirajući događaje vezane uz ples i improvizaciju.  Kao pedagog djeluje pri različitim studijima (Tala, Liberdance) i centrima za kulturu.  Kao asistent za pokret surađivala je s Miranom Kurspahićem (Sad kad je komunizam mrtav, moj život je prazan), Marinom Petković (Bez trećeg), Reneom Medvešekom (Glasi iz planina) i Harisom Pašovićem (Happiness).
Termini:
Petak 19.6. 17:00 – 19:00
Subota 20.6. 17:00 – 18:30
Nedjelja 21.6. 10 – 12

 

RADIONICA 2 
MTV Jazz / Hip Hop
Voditeljica: Aleksandra Mišić
Mjesto radnje: HNK Varaždin, Komorna dvorana

Spoj jazz-a i hip hopa u orginalnom izrazu istražuje široko područje kretanja, ritmičnosti, energije. Umjetničkim pristupom i snažnom tjelesnom energijom izaziva plesače na novi, nekonvencionalni način kretanja. Glavna karakteristika jazz dancea su izolacije u kojima se tijelo dijeli na dijelove, od kojih svaki dio radi svoj pokret izoliran jedan od drugog, te oštrina i odsječenost pokreta.Warm-up je s bazom u jazz-u, sa vježbama za snagu, osvješćivanje centra tijela i njegovo manipuliranje. Zatim se usvajaju koreografske cjeline koje uživaju u glazbi,tijelu i kretanju!!!

Aleksandra Mišić
Rođena 1978.g u Puli. Već se dugi niz godina profesionalno bavi plesom i kazalištem.Svoje prve plesne korake započela je u Puli u Plesnom studiu „Zaro“, a nastavila diljem Hrvatske i inozemstva(Laban,Impulstanz,MKFM..). Obrazovala se s mnogobrojnim poznatim pedagozima i plesnim školama.
Kao plesačica izvela je mnoge predstave i projekte, od kojih su najvažniji:
«Muškarci u suknjama,ai žene isto?!» koreografija Larise Lipovac i Tamare Curić,plesni centar Tala, «Coca COLA Music Star» - HTV show i «Studio 10» - HTV glazbena emisija...
Autorica je i samostalnih koreografskih radova:
«Crno i(li) bijelo», «Agonisis», «Exit», «Sva(t)kodnevno», koreografija nagrađena na Platformi mladih koreografa Hrvatske, «Vještice», «Prazna soba na suncu», koreografija u produkciji INK Pula.
Kao plesačica izvodila je i mnoge nastupe na koncertnim izvedbama - Nine Badrić (Ljubav za Ljubav), Severine (Karlovačko tour,ATP...), a također i kao suradnica u raznim dramskim predstvama, te mjuziklima.
Kao pedagoginja suradjivala je sa Plesnim centrom Tala i Istarskim Narodnim Kazalištem.
Osnivačica je plesne kompanije MASA, te ujedno i njezina umjetnička voditeljica.
Dobitnica je nagrade za Najprespektivnijeg mladog koreografa Hrvatske 2004.g. Živi i radi u Zagrebu.

Termini:
Petak 19.6. 14:30 – 16:30
Subota 20.6. 14:30 – 16:30
Nedjelja 21.6. 12:30 – 14:30

Obje radionice otvorene su za sve zainteresirane. Ograničen broj polaznika, predbilježba obavezna na broj telefona 091/8822351!